9. juli 2011

Valgets kvaler...

I går kom Lille-Hjerte også inn på 1. valget på videregående her i byen, men det blir nok en av de som står på venteliste som får hans plass på Elektro. Gutten har bestemt seg for Energigymnas i Sverige!
Han var allikevel stolt for å ha kommet inn, (det er faktisk ikke så lett å komme inn på den linja).
Talen var klar: "Morsjan, siden æ e en sånn flinking, ønske æ mæ tacopai te kvelds"
Hotell Mamma er alt oppnåelig, der er servicen upåklagelig.  Pai ble laget!




 "Ok, salaten kan jeg ikke spise når du har fetaost i den" bedyret det lille hjerte.
(akkurat som han spiser den uten feta, nei det er vitterlig for kaniner)

"Kladdtårta" måtte "flinkingen" få i dag! 

Servert med kaffe av oldemors kopper fra Figgjo flint og asjetter fra Stavanger flint

 Da gjenstår det bare å håpe at gutten har tatt det riktige valget, gutten har talenter, se bare HER
Vi håper han ikke utøver sånne "stunt" mer, og ikke lar seg så lett lede av jentene! 

 Her har det vært 30 gr. i dag, med sol. Nå i kveldinga startet et ufyselig "lyn - og tordenvær", det er litt skummelt.
 Ønsker alle mine frender en fortsatt god lørdagskveld!
Klem fra Kristin
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Oj, så morro da. Tenker du er stolt :)
    Paien og kaken så jo utrolig godt ut, selv har jeg spist nydelig grillet villsvinkoteletter i melkedalen - mmmm.
    Ha en fin kveld, til tross for tordenværet.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  2. Skjønner ikke hva det er med blogspot..synes dette skjer rett som det er jeg..kjedelig..
    Ønsker det også en flott kveld..nydelig kake forresten

    SvarSlett
  3. Det så ut som om "Mamma" Har disket opp med et herlig måltid! Og den blå kaffekoppen var aldeles min smak!! men den er nok ikke lett å få tak i nå, tenker jeg:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Så flott!!..og ikke minst at han vet hva han vil!
    Må le av videoen; tenker læreren var ute et øyeblikk der:O))
    Her kom også tordenskrallene, så får vi bare håpe at det ikke betydde slutten på den gode tempen;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar