10. juli 2011

Det er definitivt slutt mellom oss....

...det var heller ikke vanskelig for meg å ta den avgjørelsen!  
Er lei av livet med deg, selv om du har gitt meg mye , av både nye bekjentskap, felleskap og gode turer.
Problemet med å få deg fra "heimen" er nå det største. Det ser jammen ikke ut for at andre vil ha deg heller! Filosofien bak det tror jeg ligger i at du er så vanvittig flott, lite brukt og skinnende blank, så ingen skjønner at du ikke er ønsket hos meg lenger.

Nå snakker jeg om min flotte Honda Shadow(",)
Kanskje du vil overta meg? (nærmest i bildet, våt etter en omgang med slangen)
Jeg er nemlig til salgs!!! 


Flott hva?... bare gått 3600 km.....

...med effektpotter og annet "stæsj" 

Sånn går det når man setter seg mål her i livet, gjennomfører, og er med ett klar for andre ting, puhuu.....
Ønsker alle mine ferdafrender en god søndagskveld, med eller uten kjøretøy!
Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en koselig kommentar