6. mai 2013

Stadig framdrift...

 For de som lurer på hvordan det går med hyttebyggingen vår,
kan jeg si at det er progresjon i arbeidet!


...ytterdøra er kommet på plass, men foringen er ikke ferdig...
...døra er fra "Diplomat" og er hvit med en lysegrå kant rundt vinduet...

...etter guttenes ønske er det et grønt soverom, i fargen "Nostalgi"...

...et blått soverom i fargen "Tusen og en natt"

...et soverom er i fargen "Refleksjon" som de andre veggene også er malt i...

...gulvet er lagt, det heter "Alaska Oak"...
...et lunt og godt gulv til alt det lyse...minner vel litt om en slitt naustvegg...

...en betongvegg deler stue og kjøkken...
...litt av veggen er murt opp som brannvegg...

...og hele veggen er til slutt malt i Pure&Original - Fresco - farge Potato Skin...lekkert, ikke sant!

...flisene på badet er Italienske og er i str. 50x50...
...de er lagt annen hver vei, og gir et nydelig spill i fargene...
fargen er litt ubestemmelig, men går i blå/grå/silver...

...taket er Decra i fargen Grå antikk...superfint...

Mannen fra byen har tatt bilde fra helikopter...du ser hytta i den åpningen
midt på bildet...

...fra fjæraturen i helga, rett nedenfor hytta vår.

Vi går spennende tider i møte, hva hytteframdrift gjelder...jeg blir litt satt ut av alt man må ta stilling til!

...da kan iallefall dere skjønne hvor hun er blitt av, hun med støv på hjernen som Mannen fra byen etterlyste i helga,
ha, ha, han skjønner nok ikke at hun har vasket og vasket og fjernet alt støv fra hjernen sin!

Hjertelig takk for gode besøk av dere, og takk til nye følgere...nå ønsker jeg dere en fantastisk maiuke!
Klem fra Kristin
Posted by Picasa

25 kommentarer:

  1. Så stilfullt Kristin, jeg likte gulvet og flisene.
    Rommene er lekre med duse farger og panel i taket.
    Utsikten og terrenget rundt kunne jo vært ett eventyr.
    Jeg håper du får mange fine mai-dager på byggetomten med sol og varme.
    Maritklem.

    SvarSlett
  2. Hei Kristin:)
    Så flott hytta deres blir!
    Ligger så fint til med utsikt...her blir det mange fine dager:)
    Ønsker deg en fin uke:))

    SvarSlett
  3. Det blir kjempefint i hytta !
    Fine fargar på veggar og nydelege golv og brannmur.
    Og DEN utsikta dokke har,, og kort veg til sjøen.
    Eg kan godt sette meg inn i korleis alle tankar dreier seg om alt ein skal ta stilling til i den nye hytta. Prøv det den som vil....;)
    Og støv ? pytt pytt, det er snart sommar og då skal dokke vere ute..

    Lukke til med innspurten på hytteprosjektet :)

    God klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Å, det blir bra! Fargen Potato Skin har jeg aldri hørt om før, kult navn...

    SvarSlett
  5. Dette blir fin hytte! Det er jo som å bygge hus, så det er lett å skjønne at det er mye å ta stilling til....
    Fantastisk natur rundt dere! Dere kan jo nesten leve av utsikta!

    Ha ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Det må være deilig å ha kommet så langt. Det blir flott.

    SvarSlett
  7. Oj,så fin hytten blir! Og plassen ser jo bare herlig ut.
    Nyt tia der.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar på bloggen min! :-)
    Skal si dere er kommet langt med hytteprosjektet!! Skjønner at du har nok å henge fingrene i! :-)
    Fortsatt god uke!

    SvarSlett
  9. Jammen er dere kommet langt Kristin.
    Kommer til å bli en superfin hytte !!
    Og så den utsikten da !
    Koselig du ville bli med på giveaway hos meg ..lykke til !
    Kos deg videre i maiukene med planlegging og avgjørelser .
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Oh, vilket fint hus det blir och vilken utsikt, där fick jag se den, jag som ville det tidigare. Mycket vackrare kan man inte bo. Helikopterbilden är helt fantastisk och man får ett grepp om hur det ser ut! Jättefint!
    Agneta kram

    SvarSlett
  11. Wow, nå har det skjedd masse!!
    Kos deg med hytteprosjektet :)

    SvarSlett
  12. Tror bare jeg har en kommentar: misunnelig..... :)
    Dette blir så bra :)
    Lykke til videre!
    Anette

    SvarSlett
  13. Såå spennende :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
  14. Fantastisk! Ser ut for at dere får hytte i paradis :) Og så lekkert det ser ut for å bli! Herlig å få bygge selv!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Hilde

    PS: Konkurranse hos meg nå om du vil være med

    SvarSlett
  15. For en fantastisk utsikt!!! Har nesten glemt kor vakkert Norge kan være!!! Det blir ei flott hytte, og gleder meg veldig til å se den til sommeren. Varm klem

    SvarSlett
  16. Hei kjære Kristin, jeg ønsker deg en deilig tid med herlig hytte dere.
    Så fantastisk er Norge. Deilig natur. Jeg var ofte til Vestlandet og elsker
    Norge, natur og mennesker. Og så jeg lærer norsk. Jeg håper du har masse fint været og kan ofte nyter din skjønn landskap. Jeg gleder meg å høre fra deg en gang igjen. Stor klem fra Viola

    SvarSlett
  17. Ojoj! Se her ja :)

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  18. Nå er jeg spent på hvordan det går med dere. (",)

    SvarSlett
  19. Wow, dette blir fint, Kristin! Super beliggenhet
    ser det ut til, og deilig utsikt. Her kan du samle
    hele familien med barnebarn osv. Det må være veldig
    koselig. Får bare ønske dere fortsatt lykke til!

    SvarSlett
  20. Kor e fjellets datter blitt av ???

    SvarSlett
  21. Ja Kristin, savnet deg her i bloggverden. Alt bra?

    SvarSlett
  22. Takk for hyggelig kommentar. Jeg kan ikke huske å ha tatt det bildet du snakker om. Vi løper jo en risiko når vi legger ut bilder på bloggen, at andre kan "låne" det og gjøre det til sitt. Det skjedde en gang med et par tøfler jeg hadde strikket. Jeg ble gjort oppmerksom på det, men gjorde ikke noe med det. Senere har jeg funnet samme bildet på Pinterest, men der er det linket til meg. Men takk skal du ha!

    SvarSlett
  23. Så morro å se bilder fra hyttebyggingen. Vi kjøpte oss tomt for to år siden og har drevet mye med planleggingen av hytta vår, men først på prioriteringslisten er en kjeller som skal bygges under huset vår i år. Kjenner jeg gleder meg til å komme i gang med hyttebyggingen. Skal bli så godt å nyte dager der etterhvert ;)

    Likte spesielt godt gulvet du har valgt og den betongveggen ;)

    SvarSlett
  24. Takk for kjempefin blogg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar