8. mars 2012

Parallelle behov

GRATULERER MED DAGEN, ALLE SKJØNNE DAMER DER UTE!

Du tror nok sikkert jeg har sluttet med håndarbeid?!
Nei `du...det er bare det at alt jeg har gjort i det nye året skal
være gaver til jul?!? Tidlig ute sier du...jo, men det jeg har gjort var
ganske omfattende...og når man er på jobb om dagen...er det ikke langt til natten! 
...det er godt å få sydd alle endene etterhvert...
 
...og etter dobbelt så mange sånne, skal ei lita frøken få produktet!
...parallellet med dette...

...holder jeg på med dette...som du nok kan se hva blir?
...det skal lille Honningkrokka få...Bæsta sin!


Man skulle vel nesten ha vært pensjonist, ja, om man skulle fått tid til alt man vil...
...forresten snakket jeg med en pensjonist i dag...han hadde det vanvittig travelt...
og skulle helst ha ansatt en for å få tid til alt han ville gjøre!
Nå er en ny uke på hell...helga starter med åpning av årets Vinterfestuke...
så går det slag i slag utover neste uke...så er det jammen helg igjen!
Ønsker deg en rolig og god kveld...i tog eller ei...
...her er det vanlig torsdag, gitt!
Klem fra Kristin
Posted by Picasa

15 kommentarer:

  1. Jeg fatter ikke hvordan du rekker alt jeg , hvor mange timer er det i ditt døgn he he.
    Deilig å ha kontroll på julegavene så tidlig på året , da blir det masse tid til kos ved juletider.
    Nydelige gladfarger på hekleprosjektet ditt Kristin.

    God 8 mars til deg også ,klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Her blir det nok en Marius og et herlig teppe:O)) Det er jo godt at man har mye å stå i også...skal ikke kjede meg en dag den dagen jeg går av med pensjon;))
    Kos dæ mot helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Hej Kriatin.
    Du har godt nok gang i meget.
    Pensionist......både Valter og jeg er " det grå guld" plus 60, tiden flyver af sted, vi har aldrig har så travlt...... ( smiler) .
    Vi laver det vi kan lide / hygger os og nyder det.
    Tak for din kommentar på min blog - Tilde har det okay, kun en rift i det ene øre.
    Ønsker dig en god aften / god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Du e en ræser med pinna og heklekrok :) Så fint teppet blir til den lille !
    Ellers må æ takke for at du har stått på i det siste med fotoprosjektet, det blei råbra!

    Hilsen ho som sett på skrå ... ;)

    SvarSlett
  5. du henger i du Kristin : )) vinterfestuke skulle jeg gjerne vært med på ! men her går det slag i slag nå.. har aldri hatt det så travelt før :) nei, bildet er ikke redigert.. kun brukt knappene : )

    ha en fin helg og koselig uke med fest : ) klæm

    SvarSlett
  6. Kan ikke si at jeg rekker så mye, selv om jeg er hjemmeværende, he-he. Tiden bare flyr. Men jeg prøver å nyte livet, mens jeg har den. Og ikke tenke alt for mye på alt jeg burde ha gjort. Snart helg. Men i stedet for å vaske og rydde og male og rydde og vaske, så stikker vi av til campen. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  7. Skal si du ikke ligger å later deg *blunke*

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Her er jeg endelig hjemme igjen og det var jammen meg godt :) Venting på flyplass er horribelt!

    Nå steker mannen vaffel, mens vi jentene koser oss i sofaen *gliser*

    klemklem

    SvarSlett
  8. Jeg syns jammen det ser ut som både heklenål og strkkepinner går varme hos deg!
    Dette blir jo flotte saker!
    Men den tiden ja ...den strekker aldri til..sukk..
    Ukene flyr bare fortere og fortere..helg igjen!
    Kos deg masse !
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Pensjonistene er travle, vi burde tatt den delen nå mens vi enda er friske og fingrene fungerer ;-) Kanskje vi sku legge frem søknad om å få det sånn fra 40-60 og så jobbe litt etterpå? Ha ei fin helg, syntes æ hørte på radioen at Narvik har vinterfestival uke? Eller tar æ feil? Klem

    SvarSlett
  10. Smart å begynne på julegavene i tide. Jeg fyller på gavekorga gjennom hele året både med kjøpte ting og "heimesnekra".
    Tenk for en lykke det er å ha mye vi har lyst til å gjøre! Det omvendte hadde vært katastrofe.

    Lykke til med Vinterfestuka, og riktig god helg!

    SvarSlett
  11. Ser spennende ut det du strikker i mørkeblå, gleder meg til å se hva det blir:). Utrolig lurt å lage julegaver året rundt, jeg skulle ha vært flinker til det jeg også.
    Pensjonister ja, de må være de mest travle jeg har vært bort i. Særlig mange av de som står i kø på butikke, de har det travelt de:)

    SvarSlett
  12. Så flink du er,Kristin:)...spennende å se hva det blir ut av alle de små rundingene...og når vi snakker strikk...sokkene dine er kjempevarme og gode..takk:))
    Ønsker deg god helg..og takker for koslig besøk hos meg:))

    SvarSlett
  13. Ser ut att bli fina presenter det där. Men du ska väl inte ge det på sista bilden till jul? Bara tänkte att då är dom väl urvuxna, haha.
    Det där lät kul. Vad är vinterfestuke?
    Hoppas du får en fin helg.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  14. Herlige farger på rutene du hekler, og kjekt å feste tråder etter hvert. Og når du gjør det slik, er du jo plutselig ferdig med alle rutene saamtidig :-)) Er det en MARIUS du nå har begynt på ??
    God helg til deg :-))

    SvarSlett
  15. Takk i ligemåde får jeg si! Nå har du vært
    veldig flink igjen ser jeg, ja hva du får
    unna, Kristin! Jeg er spent på det endelige
    resultatet gitt, det blir sikkert fint kjenner
    jeg deg rett!

    KLEM fra MÆ

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar