15. des. 2011

Juleverksted et "must"

Det tradisjonelle juleverkstedet er igang!
 Åtte verksteder, hvor barna får utfolde seg, og ikke minst kose seg...
 og det gjør vi voksne som hjelper til også.

 Se hvor flink de har vært!
...søteste engler...
 
..."pærling" er populært...


...nisseverksted med risnisser...
 
...papirverksted...

...harde materialer...

 

...myke materialer i form av toving...
 
...lysestøping...
...og baking av kakemenn-figurer...
I morgen fortsetter vi...
   
  
 I går fikk jeg overraskelse  i posten, jeg hadde vunnet garn av Hilde med bloggen
 sier aldri "neitakk" til garn...og ble veldig glad for den overraskelsen, hjertelig takk Hilde..
 ...stikk gjerne innom den koselige bloggen hennes...


  Her går jammen ukene fort av sted...klarer nesten ikke å henge med...
 men nå er jula like her til...yes...da kan jeg gjøre hva jeg vil...

 Hjertelig for alle nye følgere og alle koselige besøk jeg får... det gleder masse...
 beklageligvis har jeg ikke fått besøkt alle nye følgere...med litt tålmodighet...så kommer jeg plutselig innom...

 Ønsker deg en fortsatt god... og uten stress- uke...jul blir det åkke som er!!
 Klem fra Kristin
Posted by Picasa

15 kommentarer:

  1. Tusen tack för fina ord inne hos mig.
    Och så mycket fint barnen gjort. Mysigt med lite pyssel för dom. Och så många olika saker dessutom.
    Grattis till vinsten. Nej, garn säger man aldrig nej tack till, hur mycket man än har tidigare, haha.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  2. Her var det mye koselig på gang, så mange har hatt ei trivelig stund;)
    Jeg satser på skippertak i helga og neste uke;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  3. Så koselig med juleverksted sammen med mange barn. Mange fine ting de kunne lage.
    Alltid koselig å vinne en gave. Blir nok noe fnt av det garnet.
    Ha en god førjulshelg :)

    SvarSlett
  4. så masse flott dere har laget ! ungene er utrolig kreativ når de bare får lov..

    savner juleverkstedet.. mens ungen gikk på barneskolen fikk jeg være med.. i DK stilte jeg opp når niesene mine hadde verksted.. og det satte de stor pris på : )

    fikk utrolig lyst på kakemenn : ))

    ønsker deg en trivelig kveld.

    SvarSlett
  5. Så mye fint dere har laget! Ble imponert over 8 verksteder. Hvordan organiserer dere dette?
    Vi har hatt kosekveld med gutten på skolen nå i kveld. Der hadde vi også juleverksted. Tror alle hygget seg stort.
    Klem og fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  6. Hei:)Sååå mye fint de har laget!..og kjempegøy å gjøre slike ting sammen:)
    Hyggelig du likte mitt fuglehus:)
    God kveld til deg:))

    SvarSlett
  7. Så masse fint som er blitt laget, gøy å være med på verksted. Det kortet med juletre har jeg aldri sett før, kjempefint :)
    Ønsker deg en forsatt nydelig kveld.
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  8. Hei.

    Du er trukket som vinner av Katvig-genseren i julekalenderen vår :) Send oss mail med adressen din så kommer genseren i posten :) post@almaoglukke.no

    Mvh Ragnhild
    almaoglukke.no

    SvarSlett
  9. Ingenting er som ivrige barnehender som gleder seg over å lage noe fint..
    og HER var det virkelig mye flott !
    Kos deg videre i denne søte førjulstid!
    klem Anne

    SvarSlett
  10. Hej Kristin.
    Rigtig mange flotte ting der bliver lavet.
    Tillykke med præmien.
    Husk nu at slappe "LIDT" af!
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  11. Så masse fint de har laget;)
    Og så GØY det er med slike juleverksteder ♥
    Helt herlige;)

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Så mye flott som dere lager.

    SvarSlett
  13. Så gøy! Barna har sikkert storkost seg og hjemmelagete kakemenn er så godt!.


    Ha en super lørdag
    Klem
    Kjersti

    SvarSlett
  14. Så flinke alle har vært..utrolig koselig å gjøre sånne ting sammen.

    Når det gjelder taket vårt så ble det lagt i 2000 da huset ble bygget...så det burde være tørt nok ;). Men kanskje det er FOR tørt..hehe..ikke vet jeg.

    Ha en flott lørdagskveld..klem Hege

    SvarSlett
  15. Flotte ting som lages på juleverksted....ikke bare doruller nå lenger. Englene var så søte...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar