27. okt. 2011

Tid for bok

                  Det er denne som ligger på nattbordet mitt akkurat nå!
                          Spennende og tåredryppende fra første side.
   Veldig mange av dere har sikkert lest den, og kan si seg enig i min anmeldelse




  På biblioteket har de mye nytt nå, og det er bare å velge og vrake!



I Jeg skal gjøre deg så lykkelig tegner Anne B. Ragde et presist tidsbilde,           
samtidig som hun viser frem hemmelige lengsler og undertrykt redsel i en verden som søker å ligne en idyll.


                                            For de som liker krim,
                                       kan kanskje Hans Olav Lahlum`s bok
                                             "Satelittmenneskene" være noe?




Er du ungdom er det mange skumle bøker å velge blandt! 

 



For barn...og unge...mye nytt,




Blandt annet denne, morsom hørte jeg en si, og det er jo mange flere  i denne serien!



...eller disse.... 
 


Eller kanskje du er interessert i faktabøker om insekter, edderkopper eller fugler? 
 



Jammen er det mye å velge blandt, både for barn, ungdom og voksne!

 Vet ikke hvor mange ganger jeg leste "Pelle Svansløs" eller 
"Vi på Saltkråkan" da jeg var liten,
eller hvor mange bøker jeg hadde med Nancy Drew og hennes mysterier, det var ikke få! 
Jeg var lykkelig allikevel.

Ønsker alle mine frender en lesbar torsdag, og helg, en god en sådan!
Klem fra Kristin
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. På nattbordet mitt står det kun en vekkerklokke å lyser.

    SvarSlett
  2. Har alltid mange bøker på nattbordet mitt, og den som ligger øverst nå er Gjenferd av Jo Nesbø. Synes det er en veldig bra bok....er ferdig med den om noen få sider :)
    Vi bruker biblioteket mye hjemme hos oss. Er vel det man kan kalle stamgjester der....og finner alltid nye og spennende bøker vi kan lese :)

    Skal prøve meg på den boka som du anbefaler i dette innlegget....hører den skal være bra :)

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg...står på leselisten min "senor peregino" :)
    Kjenner meg igjen med Nancy Drew også...:))
    Gode lese kvelder til deg:))

    SvarSlett
  4. : )) tidligere hadde jeg alltid nesen begravd i en bok.. var helt borte vekk til boka var ferdig lest.. men jeg har ikke åpnet en bok på årevis.. dessverre.. har to liggende.. kanskje jeg får roen over meg en dag : )

    SvarSlett
  5. Liker godt å lese bøker! Leser helst noe hver kveld før eg sovner! Men biblioteket her er triste greier, de har kranglet om plassering i 25 år minst, å dermed sluppe unna å bygge nytt.

    Klem,

    SvarSlett
  6. I bokmodus du også ja:) Nancy Drew vekker barndomsminner....leste alle:)

    SvarSlett
  7. Jeg har alltid en bok jeg holder på med, men akkurat nå går det litt tregt med lesingen. Har liksom så mye annet jeg også har lyst til å gjøre. Nå leser jeg på en bok som heter 44 Scotland Street. Den er på engelsk, lettlest og morsom.

    Ha en fin helg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar