21. okt. 2011

PÅ DATE

Den koselige mannen fra byen kom hjem på "besøk" i går!
 Vi dro på restaurant for å spise, klokken var ikke kveld,
og etterhvert kom noen kompiser av Lille - Hjerte inn på restauranten.

 "Åja, dere er på DATE, spurte de?"

 "Ja, forsåvidt kan dere jo kalle det date,
men i hovedsak er det vel mest for å få mat,
for det var det ikke mye av hjemme,
svarte mannen fra byen!"

...og jeg var vel mest der for matens skyld, jeg også! 

  
 De gangene vi er ute og "dater" er vi ofte på VIVA ITALIA i Gate 2,
 her er det koselig, eksellent service, -og ikke minst så er maten god!


I helga må jeg nok vise meg fra en bedre "husmorside" og gå til innkjøp av litt mat,
så må jeg nok "underholde" mannen fra byen litt!

Det han ikke vet er at jeg  faktisk har noen "dagsoppdrag" på lur,
 ja, bare sånn at han ikke glemmer at "rom ikke var bygd på en dag"!

 Til deg, så ønsker jeg at du får ei vidunderlig og koselig helg.
 Skal du på "date" kan jeg vel tenke meg at det blir av det mer spennende slaget,
og jeg ønsker deg all lykke!

 Jeg tror, eller jeg mener å vite at det kommer et innlegg om GI-BORT sånn etter helga, TROR jeg!! (beslutningsdyktig er jeg såvisst ikke)

Klem fra Kristin
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Ønsker deg en koselig helg med mannen fra byen;)

    Klem,klem.

    SvarSlett
  2. Stilig:) Date er vel litt artig vel....synd det er så kostbart og date på restaurant...skulle gjerne gjort det mye oftere. Så veldig fint ut der og maten så nyyyydelig ut:)
    Får nå sagt det også disse ungdommene:))
    Nyt helga....klem fra meg med stormvarsel på værstasjonen.

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne vært på date jeg også på denne fine restauranten:O)
    Kos dæ i helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Mnnn deilig mat...og det er jo koslig å gå på date av og til:) Men viktig at både maten og servicen er god:)
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en trivelig helg og at lykkes med " underholdningen" av mannen fra byen:)

    SvarSlett
  6. Hej Kristin
    Ønsker dig en hyggelig week-end med manden fra byen.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  7. Koseli morsjan!
    Dåkker fortjene litt aleina tid etter
    16 år me mas fra ungan.
    Håpe dåkker får en koselig helg ilag, å at farsjan håll sæ litt mer hjæmme!
    Gla i dåkker<3

    SvarSlett
  8. date : )) høres trivelig ut.. kanskje det var det man skulle prøve : ))

    lykke til med oppdragene : )) og god helg !

    SvarSlett
  9. heisann: ) og takk for kommentaren ! høres ut som du har litt vett på dette : ) er du sykepleier ?

    SS er en autoimmun sykdom.. man får forskjellige grader av "anfall" mine varte over en 3 års periode.. under graviditetetn var jeg frisk.. etterpå kom en ny bølge.. det er senskadene som er så helsikes ubehagelig.. slike som oppstår over tid.. som følge av at man ikke får blodtilførsel rundt om.. føler meg noen ganger som en tikkende bombe .. men stort sett går det fint .. : )

    ha en fin ettermiddag.

    SvarSlett
  10. Hei mamma<3
    kor koselig du og han pappa har hatt det i helga :)
    Er nu flott å se at dåkker kan fær ut på en slaks "date" :P
    Glede mæ kjempe masse til å komme hjem på Lørdag til det flotte koselige huset vi har :)
    BTW: husk at vi får besøk ^^
    Stor klem fra Lille-Hjerte <3

    SvarSlett
  11. Koselig da:) hm, lenge siden jeg var på "date" ja;)

    Kommer en sulten mann og sønn inn gjennom døra her snart som har vært på fjelltur sammen med hundene:)...de skal få mat men neppe så god mat som dere spiste;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar