31. okt. 2011

Halloween...

...er kommet for å bli, uansett om man liker det eller ikke!
 Kan ikke si jeg har vært så begeistret,
men barna vet jo ikke om noe annet,
og hvem vil skuffe de små?


 Mannen fra byen har laget maske og kledd opp en kollega!
 Han har brukt en maske han fant i førstehjelpskofferten, (er det Anne-dukke det heter?)
 skåret ut øyne, gamle gardinringer til øredobber, og en ledningsstump til røyk.
Skikkelig makaber spør du meg, og jeg håper virkelig ikke noen ser sånn ut når de kommer!


 (bilde er tatt med mobil, og sendt meg, derfor litt dårlig)

Han mente også vi måtte ha godter til de søte små, "de synes jo det er morro,"sa han!
Så her er masse godterier innkjøpt!


Lysene på trappa er tent, så nå er det bare å være velkommen!  
Etter at barna ble så store at de ikke gikk "rundt" på gårdene, har vi kledd oss ut her. 
Ja, riktig; for å skremme de som kommer, det er slemt, det!!!
 Vi har vært grei og tatt av "pynten" like etterpå. Skal ikke kle meg ut i år, så ingen har noe og frykte, men stakkars! 
Mang en unge har hylt seg ned trappa her.
 God HALLOWEEN til deg!!!
 Klem fra Kristin
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Nei han ville ikke jeg hatt på døren heller!!
    Deler ut knask i kveld vi også ja..
    Takk for kommentaren din Kristin!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. For en type:)) Ville ikke likt å møtt han:)

    Jeg synes Halloween er en ille skikk...kan ikke noe for det. Men godteri er kjøpt inn men ingen er kommet så langt.

    Plata i midten er finèr hos oss også ja...den berget veldig bra. Ble ikke så blank som resten av bordet men pen nok, til å ligge fram. Kanskje det var fukt i den du hadde? Kan nesten minne om det....
    Ha en fin kveld og kos deg med snopet som blir igjen:)))
    Klemmings:)

    SvarSlett
  3. Hej Kristin.
    Ønsker ikke at møde "den skumle person".
    Ingen ballade / skrig her, men stille og rolig.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  4. Uhuu!!! halloween er kommet for og bli , jeg har ikke noe forhold til det jeg , det var vel julebukk som sikkret min barndom med gotterier hehe.

    Ha en fin dag , klem Marit.

    SvarSlett
  5. Skrekk og gru sier nå bare jeg..Og da er vel hensikten oppnådd, hihi.
    Det er kjekt når det er lagt litt arbeid ned i opplegget slik at det blir gjennomført og helt og ikke stykkevis og delt;)

    Fortsatt fin uke og hils Peregrino fra meg.
    Han ble jeg forelsket i;)

    Klem,klem,klem.

    SvarSlett
  6. Riktig så lekker "Anne" ble:) Morsomt at dere gjør litt ut av det. Mine går ikke halloween men vi bor i by og det er ikke til å unngå at vi får skremmende besøk. Helt greit og snop blir servert. I år var det dog utrolig myyyye besøk. Voldsomt i forhold til ifjor så blir nok litt mer kontrollert utdeling til neste år. Litt grenser får det være.

    Assistenten under her er klin lik den vi hadde hjemme hos mine forelder...eldgammel men fungerer fortsatt:)

    Vi holder på å gjøre klart for den flislegginga....fra imorgen blir det full rulle ute i den gangen samt noen håpløse dager hvor gangen ikke kan brukes på vanlig måte. Hundene må nok blant annet få springe gjennom stua for å ut etc. Gleder meg likevel:)

    Ha fin fin dag:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar