13. aug. 2011

Roser....


...er røde, fioler er blå, druer er søte, du er likeså!

Mine helgeblomster er ikke røde, derimot er det oransje roser kjøpt på Rema for den nette sum av kr. 74,-
Syns at de er helt grei, til en vanlig helg!
Ikke akkurat fioler dette som jeg fant under et rosetre i hagen, men så blå og søte at de nå står i vinduskarmen på kjøkkenet i ei bitte-lita mugge.
Druer  har jeg ikke, men jeg tar med klutene jeg har strikket og heklet i bilen på ferieturen vår! 
Så er vel du den som er "likeså" da, kjenn etter, joda, det er du !
 Fortsatt ei trivelig helg ønskes deg!
Klem fra Kristin





7 kommentarer:

  1. Så trivelig et innlegg! Jeg trenger en slik liten oppmuntring, for jeg tror jeg har solt på meg en forkjølelse i kald vind, så nesa er rennende:O)
    Nydelige bilder og blommer..og kluter; kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så skjønne de rosene var:))) Blomster på bordet er trivelig i helga det:)
    Skal si du har laget flotte kluter:) Som en bukett de også:) Herlige farger.
    Fortsatt trivelig helg til deg også:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  3. ahh.. luksuslørdag med andre ord.. : )) nyt den og søndagen med !

    ps! rosene fra Rema står akkurat like lenge som de til dobbel pris hos Mestergrønn : )

    SvarSlett
  4. Ååå..så søtt..
    Nydelige roser, er veldig glade i de jeg også. Men gladiolene som jeg kjøpte før helga er bare helt nydelige. Det er liksom en høst blomst.

    Og så har du en flott bukett kluter..de ble jo kjempefine..lurer på om jeg skal prøve meg jeg også når jeg blir lei av rutene mine;)

    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg!
    Nydelige blomster , og fargerike kluter som er utrolig gode å bruke!!
    Tror jeg må lage meg noen flere av de ;) Nyt resten av helgen!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Fine roser men blir skikkelig imponert over klut-produksjon på biltur....både nyttig og smart:)

    Fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Simply beautifully captured shots...lovely!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar