19. juli 2011

Sommerpyssel


Akkurat nå er himmelen blå og skyfri, og det er 23 gr. Før i dag regnet det bøtter og spann!
 Da er det vel på sin plass at man gjør fornuftige ting inne, sånn som å gjøre ferdig prosjekter som ligger.
 Begge tingene er heklet i bomullsgarn fra restelageret, og det meste er i mandarin petit.
Oppskrift på overkastet fant jeg i et Allers og puta er laget i vanlige "Oldemorsruter", bare med litt flere omganger. 

Bakstykket til puta er en av sommerskjortene tilhørende mannen fra byen. (han har ikke kontroll på hva han har allikevel, dessuten kunne jeg skimte et hull) 

 Ha en fin kveld, dere, her må jeg fortsette med mine pysler!
Klem fra Kristin



 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Nydelig håndarbeid, jeg likte virkelig fargene. Ser jo hva jeg kan bruke restegarnet til, må bare samle litt til.

    SvarSlett
  2. Du skriver om hat. Det høres så flott ut det du skriver. Men hat er jo ett ganske så vanskelig tema da. Er helt enig at hat ikke fører frem i noe godt. Så da det med å ha erfaring med at enkelte mennesker går rundt og hater ett annet menneske i flere år uten grunn, er da ganske unødvendig.
    Fra noen som har følt dette hatet fra ett annet menneske

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar