27. juni 2011

Lommerusk


   Jammen tar det tid å vende seg til at man har ferie! Hadde laget liste over
"dagsoppdrag", men den er allerede forskjøvet med flere dager. Mannen fra byen har reist fra byen, og når "katta er borte, danser musene på bordet".

Det vil si, noe har jeg da gjordt: Jeg har f.eks. ryddet litt, jeg har vært på "kaffeslaberas" hos venninne P, dette for å innvie nybalkongen hennes, jeg har shoppet litt, jeg har vært på kaffe hos den gode nabodamen, jeg har ordnet noen "kontorting", jeg har hatt venninne L på kaffe og bladbytting, og jeg har snakket med venninner i telefonen, tja, hva mer har man tid til på en vanlig mandag, og hva forventes egentlig når solen skinner fra skyfri himmel!!


Jeg har iallefall ryddet noe på vaskerommet, det er en boks som jeg har satt der til lommerusk! Den har jeg bestemt meg for å kvitte meg med. Nå som jeg snart bare skal vaske mine egne klær trenger jeg ikke den boksen der lenger. Nå går spørsmålet til mine tre søtnoser: Noe dere savner har dere sånn ca. to dg på å ta kontakt for avhenting, ellers går det i søpla. Her var det alt fra spiker, tau, fallkniver, kindereggfigurer, store stener, nøkler, saks, penger og mye annet "rask". Hva de skulle med dette, er ikke godt å si, flott ikke boksen hadde plass til alle de stooore tingene de har "drasset" hjem!
 Jeg har også sortert og vasket sånn 100 kg med dongeribukser, disse skal jeg levere til en dame jeg vet av, som vever matter, altså går de til "mattefiller"
Tilslutt var det bladbytte! Har i samråd med venninne L bestemt meg for å avslutte ihvertfall ett abonnement, puhuu, man blir fort sliten! 
 21 blader fra meg...noe må man kunne unne seg!!!

Ha så en lesbar god kveld!!
Klem fra Kristin
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Du har jo gjort MASSE i dag. Den eneste tabben er vel at du ikke har vært taktisk nok til å skrive også sånne ting opp på dagsplanen. (",)

    Sjøl gikk jeg for en måneds tid sida til det skritt å kaste 10 årganger av et interiørblad jeg hadde samla på. Det var i og for seg bare befriende. Ikke hadde jeg bladd nevneverdig i dem etter første gjennomlesing, og ikke hadde jeg mer plass til overs heller. Det jeg imidlertid ikke skulle gjort var å regne ut hvor mye jeg hadde betalt for alle bladene til sammen i si tid...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar