5. juni 2011

Den glade vandrer kalles jeg....

Etter ei regntung Kristi Himmelfartshelg på hytta, var det godt å komme hjem til "heimhuse".
Koselig med besøk av lille Liam, som er i aktivitet hele tiden. Han holder oss "gamlinger" i vigør og er blitt så flink å gå på tur. Ingen vogn trengs for den gutten. Trist er det at dette var siste gang med barnebarnbesøk på ei stund, da Liam med fam. flyttet til Trondheim i dag.
Bæsta og Bæste gråter, men heldigvis går det fly!         
 
 Den glade vandrer kalles jeg,
for sorgløs går jeg på
Den endeløse landevei.
Der liker jeg å gå.
Falleri fallera
Fallera falle hahahahahaha!
Falleri fallera
Der liker jeg å gå.

Den varme sol, den er min venn,
Og regnet er min bror-
Naturen, å jeg elsker den,
All verden er min bror.
Falleri fallera
Fallera falle hahahahahaha!
Falleri fallera
All verden er min bror.


Jeg kaller skogens dyr ved navn,
Og alle kjenner meg.
Jeg tar den varsomt i min favn,
Og ondskap kjennes ei.
Falleri fallera
Fallera falle hahahahahaha!
Falleri fallera
Og ondskap kjennes ei. 

I grøftens gress jeg tar en hvil
Når bonden kjører hjem, 
Og alle svarer med et smil
Når glad jeg hilser dem.
Falleri fallera
Fallera falle hahahahahaha!
Falleri fallera
Når glad jeg hilser dem.  

Den glade vandrer kalles jeg,
For godt er mitt humør.
Må himlen gi meg lov å gå
På veien til jeg dør.
Falleri fallera
Fallera falle hahahahahaha!
Falleri fallera
På veien til jeg dør.

Vi håper at du kjære Honning-krokka vårres blir en glad vandrer,
varme klæmma fra Bæste og Bæsta!


NÅR EN DØR LUKKES, ÅPNES EN NY, selv om det blir tungt å få den opp nå!

God ny arbeidsuke!
Klem fra Kristin


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Det er synd at folk flytter. Varm klem fra sør.

    SvarSlett
  2. Til Anonym!
    Hjertelig takk for varm hilsen, og således den første.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar